تجهیز آرمان

باتری 45 آمپر ایبیزا پاور

برای استعلام قیمت و مشاوره قبل از خرید تماس بگیرید 09937657206

باتری ایبیزا با ظرفیت 12 ولت و 45 آمپر، محصولی از ساخت کشور ویتنام است که به واسطه‌ی استانداردها و گواهی‌نامه‌های بین‌المللی، به عنوان یک انتخاب معتبر شناخته می‌شود. این باتری ایبیزا پاور با طول عمری مابین 3 تا 5 سال، به صورت مقرون به صرفه و با قابلیت‌های منحصر به فرد، در بازار به رده‌ی برتری دست یافته است. خرید این باتری با توجه به تاریخ تولید فوری، افزایش ماندگاری آن را تضمین می‌کند و به عنوان یک انتخاب هوشمندانه برای نیازهای خودرویی مطرح می‌شود.

کاربرد باتری 12 ولت 45 آمپر ایبیزا پاور

باتری به منظور ذخیره‌سازی نیروی الکتریسیته به کار می‌رود و میزان انرژی ذخیره شده به ظرفیت آن بستگی دارد. باتری 45 آمپر ایبیزا در انواع وسایلی مانند ویلچر برقی، آسانسور، یوپی‌اس (UPS)، بالابر، سیستم‌های بادی، نیروی خورشیدی و موارد مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرد. مدت زمان پشتیبانی از این وسایل به توان مصرفی و نیازهای مصرف‌کننده وابسته است. در طراحی این سیستم‌ها باید به گونه‌ای عمل شود که باتری‌ها به شدت دچار دشارژ کامل نشوند. باتری‌های سیلد اسید در مقابل تخلیه کامل و سریع به آسیب حساسند. بهترین عملکرد باتری‌های سیلد اسید زمانی رخ می‌دهد که به اینورتر و یوپی‌اس متصل شوند.

مشخصات باتری 45 آمپر ibiza power

ولتاژ نامی باتری 12 ولت و حداکثر جریان برای شارژ آن 8 آمپر است. باتری دارای وزن تقریبی 13 کیلوگرم است. در مورد شرایط نگهداری، دمای محیط بسیار اهمیت دارد. بهترین دما برای نگهداری و نصب باتری دمای 25-30 درجه سانتی گراد است. ولتاژ شارژ باتری در حالت standby مقدار 13.6-13.8 ولت است. این مشخصه در زمان cyclical use به 14.5-15 ولت می رسد. ملزوماتی که برای باتری 45Ah ایبیزا باید در نظر گرفته شود عبارت است از:

  1. باتری باید دور از دسترس کودکان نگهداری شود زیرا خطر برق گرفتگی وجود دارد.
  2. باتری در معرض حرارت و شعله نباید قرار داده شود.
  3. در قسمت ترمینال های باتری نباید اتصالی و جرقه ای وجود داشته باشد.
  4. در محیط حاوی گاز نباید باتری شارژ شود.
  5. باتری نباید ضربه بخورد و یا درپوش آن برداشته شود.
  6. باتری باید در محیط خنک و دارای تهویه نگهداری شود.

تجهیز آرمان

از مشاوره تا تحویل محصول، ما در کنار شما هستیم تا تجربه‌ی خرید شما عالی باشد. برای مشاوره و انتخاب باتری مناسب، لطفاً با تیم ما تماس بگیرید و یا پیام ارسال کنید.

تلفن ثابت : ۰۷۱۳۲۳۶۳۳۸۴ – ۰۷۱۳۲۳۶۳۳۸۵ – ۰۷۱۳۲۳۵۵۴۴۷

فروش: ۰۹۹۳۷۶۵۷۲۰۶

خدمات پس از فروش: ۰۹۱۷۹۹۶۸۶۸۴

آدرس: شیراز – خیابان فلسطین – حد فاصل هدایت و حکیمی – پلاک ۵۰

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باتری 45 آمپر ایبیزا پاور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09937657206

برای استعلام قیمت و یا مشاوره خرید با ما تماس بگیرید.

یو پی اس

باتری یو پی اس

استابلایزر