تجهیز آرمان

باتری یو پی اس MegaMode مدل pelank-int توان 1200 VA

برای استعلام قیمت و مشاوره قبل از خرید تماس بگیرید   09937657206

یو پی اس مدل پلانک توان ۱۲۰۰VA و برند مگامد یک منبع تأمین انرژی بی‌وقفه از لاین اینتراکتیو است. این دستگاه قادر است در مواقع نوسان و قطعی برق از دستگاه‌های شما در مقابل آسیب‌دیدگی محافظت کند. با خرید این دستگاه و پرداخت هزینه، می‌توانید از بروز حوادث جانی و مالی جلوگیری کنید.

ویژگی‌های یو پی اس مدل پلانک توان ۱۲۰۰VA و برند مگامد

یکی از ویژگی‌های بارز این دستگاه، توان مناسب و قیمت مقرون‌به‌صرفه آن است. این دستگاه دارای سیستم حفاظتی مناسب جهت مقابله با نوسانات و قطعی برق است و با خرید آن می‌توانید ایمنی تجهیزات خود را تضمین کنید.

ازجمله کاربردهای این دستگاه می‌توان به آسانسور، کامپیوتر، گیت‌های فروشگاهی، تجهیزات نظارت تصویری، کاربردهای سوئیچینگ، درب‌های اتوماتیک، ماشین‌آلات اداری، سرورها، تجهیزات مخابراتی، پزشکی و غیره اشاره کرد.

شکل موج این دستگاه به شکل سینوسی است که نویزهای اضافی را گرفته و جریان به‌صورت کاملاً محافظت شده به دستگاه می‌رسد. هرچه شکل موج دستگاه به سمت سینوسی کامل برود، عملکرد و راندمان آن بهتر خواهد بود.

این محصول از تکنولوژی لاین اینتراکتیو پیروی می‌کند و در صورت در دسترس نبودن جریان برق ورودی، ولتاژ باتری را در اختیار خروجی قرار می‌دهد. به همین دلیل این دستگاه نوعی منبع تغذیه بدون وقفه است و مانع خاموش شدن تجهیزات می‌شود.

این دستگاه از میکروکنترلر AVR پشتیبانی می‌کند که قادر به پردازش هوشمند ایرادات دستگاه و رفع سریع خطاها است. همچنین دارای یک منو با تنظیمات گسترده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این دستگاه وجود باتری داخلی در آن است که زمانی که نیاز به برق دهی کمتر از نیم ساعت است، صرفه‌جویی در هزینه‌ها را فراهم می‌کند.

تجهیز آرمان

از مشاوره تا تحویل محصول، ما در کنار شما هستیم تا تجربه‌ی خرید شما عالی باشد. برای مشاوره و انتخاب باتری مناسب، لطفاً با تیم ما تماس بگیرید و یا پیام ارسال کنید.

تلفن ثابت : ۰۷۱۳۲۳۶۳۳۸۴ – ۰۷۱۳۲۳۶۳۳۸۵ – ۰۷۱۳۲۳۵۵۴۴۷

فروش: ۰۹۹۳۷۶۵۷۲۰۶

خدمات پس از فروش: ۰۹۱۷۹۹۶۸۶۸۴

آدرس: شیراز – خیابان فلسطین – حد فاصل هدایت و حکیمی – پلاک ۵۰

برند

MEGAMODE

ابعاد

ارتفاع : 162 mm, طول : 345 mm, عرض : 146 mm

وزن

7.2 کیلوگرم

نمایشگر LED

حالت برق شهر, حالت بکاپ, خطاها

زمان شارژ

4 تا 6 ساعت, 90%

شکل موج

شبه سینوسی

ظرفیت(va)

1200

ولتاژ ورودی(Vac)

145-290

ولتاژ خروجی(Vac)

220, 230, 240

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “باتری یو پی اس MegaMode مدل pelank-int توان 1200 VA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09937657206

برای استعلام قیمت و یا مشاوره خرید با ما تماس بگیرید.

یو پی اس

باتری یو پی اس

استابلایزر