تجهیز آرمان

باتری یو پی اس MegaMode مدل pelank-int توان 650 VA

برای استعلام قیمت و مشاوره قبل از خرید تماس بگیرید   09937657206

یو پی اس مدل پلانک با توان ۶۵۰VA و برند مگامود یک دستگاه تأمین برق پشتیبان است که با تأمین جریان برق بدون نوسان، امنیت سیستم‌های برقی را تضمین می‌کند. این دستگاه قابل استفاده در تمامی فضاهای تجاری، اداری و صنعتی است و به دلیل حجم کم، حتی می‌توان در منازل از آن استفاده کرد.

ویژگی‌های یو پی اس مدل PELANK توان 650VA برند MEGAMODE

ویژگی‌های یو پی اس مدل پلانک توان ۶۵۰VA برند مگامود شامل قابلیت نصب آسان است؛ به عبارت دیگر، همه می‌توانند این دستگاه را به راحتی نصب و استفاده کنند. قیمت مناسب این محصول نیز یکی از ویژگی‌های مثبت آن است که باعث افزایش تقاضا برای خرید آن در بازار شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه، ایمنی بالای آن است. در واقع، حفاظ مخصوصی برای محافظت از دستگاه و مصرف‌کننده آن در نظر گرفته شده است که نشان‌دهنده ایمنی بالای آن می‌باشد.

وجود باتری داخلی نیز یکی از ویژگی‌های مثبت این محصول است که در زمان‌هایی که نیاز به برق کمتر از نیم ساعت استفاده می‌شود، کاربرد دارد. این ویژگی باعث کاهش هزینه مصرف‌کننده برای خرید کابینت باتری می‌شود و از این رو به عنوان یک دستگاه اقتصادی شناخته می‌شود.

همچنین، این محصول از تکنولوژی اینتراکتیو پیروی می‌کند و با کمک این قابلیت، در مواقعی که برق شهری کیفیت مطلوبی ندارد، ولتاژ را تنظیم و با کیفیت خوبی تولید می‌کند. به عبارت دیگر، از این دستگاه می‌توان هم در مواقع قطعی برق و هم در زمان وجود نوسان استفاده کرد.

این دستگاه از ولتاژ شبه سینوسی پیروی می‌کند و در صورت نیاز، قابلیت کار به صورت مبدل فرکانس از ۵۰Hz به ۶۰Hz را در کاربری‌های مختلف فراهم می‌کند. این ویژگی در فرآیندهایی که نیاز به فرکانس برق خروجی متفاوت با فرکانس ورودی دارند، کاربرد دارد.

تجهیز آرمان

از مشاوره تا تحویل محصول، ما در کنار شما هستیم تا تجربه‌ی خرید شما عالی باشد. برای مشاوره و انتخاب باتری مناسب، لطفاً با تیم ما تماس بگیرید و یا پیام ارسال کنید.

تلفن ثابت : ۰۷۱۳۲۳۶۳۳۸۴ – ۰۷۱۳۲۳۶۳۳۸۵ – ۰۷۱۳۲۳۵۵۴۴۷

فروش: ۰۹۹۳۷۶۵۷۲۰۶

خدمات پس از فروش: ۰۹۱۷۹۹۶۸۶۸۴

آدرس: شیراز – خیابان فلسطین – حد فاصل هدایت و حکیمی – پلاک ۵۰

برند

MEGAMODE

ظرفیت(va)

650

ولتاژ ورودی

145 ~ 290 Vac

ولتاژ خروجی

240 -230 – 220 Vac

نوع و تعداد باتری

1x7Ah

شکل موج

شبه سینوسی

زمان سوییچ

2 تا 6 میلی ثانیه

زمان شارژ

4 تا 6 ساعت, 90%

نمایشگر LED

حالت برق شهر, حالت بکاپ, خطاها

وزن

4 کیلوگرم

ابعاد

ارتفاع : 141 mm, طول : 310 mm, عرض : 97 mm

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “باتری یو پی اس MegaMode مدل pelank-int توان 650 VA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09937657206
به بالای صفحه بردن

برای استعلام قیمت و یا مشاوره خرید با ما تماس بگیرید.

یو پی اس

باتری یو پی اس

استابلایزر