تجهیز آرمان

باتری یو پی اس MegaMode مدل gate sine-ext توان 2 kva

برای استعلام قیمت و مشاوره قبل از خرید تماس بگیرید   09937657206

دستگاه‌های یو پی اس Gate Sine از خانواده دستگاه‌های ups لاین اینتراکتیو به‌شمار می‌آیند که با دارا بودن شکل موج خروجی سینوسی کامل، برای کاربردهایی که به شکل ولتاژ خروجی حساسیت دارند، بسیار مناسب هستند. این دستگاه‌ها به عنوان یکی از حلقه‌های اصلی در انواع نیازهای برقراری ارتباط در بخش‌های مختلف صنعت به‌کار می‌روند. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این دستگاه‌ها شامل امکانات متعددی هستند که به موجب آن‌ها مورد توجه قرار گرفته‌اند.

ویژگی‌های باتری یو پی اس MegaMode مدل gate sine-ext توان 2 kva

دستگاه‌های یو پی اس لاین اینتراکتیو، وقتی که برق از شبکه شهری به شکل خوبی در دسترس باشد، با استفاده از ترانس‌های دامنه، انرژی برق را به حداکثر کیفیت تنظیم می‌کنند و به مصرف‌کننده ارائه می‌دهند. اگر برق از شبکه شهری قطع شده یا کیفیت آن کاهش یافته باشد، از باتری‌ها و دستگاه‌های اینوتر استفاده می‌کنند تا انرژی با کیفیت تولید کنند و به مصرف‌کننده ارائه دهند. به این ترتیب، همیشه سعی می‌کنند تا انرژی با کیفیت و پایدار را به مصرف‌کننده تأمین کنند، بدون در نظر گرفتن اینکه وضعیت برق چگونه باشد.

یو پی اس برند MEGAMODE مدل GATESINE توان 2000VA یکی از امتیازات مهم این دستگاه‌ها، قابلیت اتصال به باتری‌های با ظرفیت بالا می‌باشد. این امکان به کاربر اجازه می‌دهد تا با بهره‌گیری از باتری‌های با ظرفیت بزرگ‌تر، زمانی برای تأمین برق مورد نیاز دستگاه را افزایش دهد. به این ترتیب، استفاده در مواقعی که منابع برق مستقیم در دسترس نیستند یا نیاز به پایداری در تأمین انرژی وجود دارد، به‌ویژه مفید خواهد بود.

در طراحی این دستگاه‌ها، نکته‌ای که به آن توجه شده است، سهولت نصب و استفاده آن‌هاست. این امر به کاربر اجازه می‌دهد که بدون نیاز به تخصص فنی یا دانش عمیق در زمینه برق، دستگاه‌ها را به‌راحتی نصب و به کار بندد. همچنین، تنوع توانی در این دستگاه‌ها، به مدیران اجازه می‌دهد تا دستگاه مناسب با نیازهای خاص خود را انتخاب کنند. این تنوع در توان‌های مختلف، از کاربرانی با نیازهای متفاوت، از جمله کسب‌وکارها و صنایع مختلف، حمایت می‌کند.

یکی از ویژگی‌های جذاب این دستگاه‌ها، قیمت اقتصادی آن‌هاست. در مقایسه با دستگاه‌های مشابه در بازار، دستگاه‌های Gate Sine به‌صرفه و به ارزش خوبی عرضه می‌شوند. این امر به کاربران اجازه می‌دهد تا با هزینه کمتری، به امکانات و کارایی لازم دست یابند.

شارژر قدرتمند این دستگاه‌ها، به‌طور خاص طراحی شده تا توانایی اتصال به باتری‌های با ظرفیت بالا را داشته باشد. این ویژگی باعث می‌شود که دستگاه به مدت زمان برق‌دهی بلندتری قادر باشد و از نیاز به تعوی

ض مکرر باتری جلوگیری کند. همچنین، امکان تنظیم جریان شارژر در این دستگاه‌ها، به کاهش سریع‌تر زمان شارژ باتری‌ها و در نتیجه افزایش دوره عمر آن‌ها کمک می‌کند. این ویژگی بسیار مهم در کاهش هزینه‌های تعویض باتری و نگه‌داری از دستگاه است.

کاربردهای متداول این دستگاه‌ها در زمینه‌های مختلف صنعتی و تجاری به چشم می‌خورد. از جمله کاربردهای اصلی آن‌ها می‌توان به زمینه آسانسوری، فناوری اطلاعات، اداری، نظارت تصویری، درب‌های اتوماتیک، گیت‌های فروشگاهی و سایر مصارفی که نیاز به سوئیچینگ و کنترل با ولتاژ حساس دارند، اشاره کرد.

تجهیز آرمان

از مشاوره تا تحویل محصول، ما در کنار شما هستیم تا تجربه‌ی خرید شما عالی باشد. برای مشاوره و انتخاب باتری مناسب، لطفاً با تیم ما تماس بگیرید و یا پیام ارسال کنید.

تلفن ثابت : ۰۷۱۳۲۳۶۳۳۸۴ – ۰۷۱۳۲۳۶۳۳۸۵ – ۰۷۱۳۲۳۵۵۴۴۷

فروش: ۰۹۹۳۷۶۵۷۲۰۶

خدمات پس از فروش: ۰۹۱۷۹۹۶۸۶۸۴

آدرس: شیراز – خیابان فلسطین – حد فاصل هدایت و حکیمی – پلاک ۵۰

برند

MEGAMODE

ابعاد

220 * 145 * 395 میلیمتر

وزن

14.5 کیلو گرم

ولتاژ ورودی

140- 300 Vac

ولتاژ خروجی

220/230+10% Vac

نوع و تعداد باتری

2 عدد باتری 10- 20 آمپر ساعت

نمایشگر

LCD

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “باتری یو پی اس MegaMode مدل gate sine-ext توان 2 kva”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09937657206

برای استعلام قیمت و یا مشاوره خرید با ما تماس بگیرید.

یو پی اس

باتری یو پی اس

استابلایزر