تجهیز آرمان

باتری یو پی اس MegaMode مدل pelank-int توان 850 VA

برای استعلام قیمت و مشاوره قبل از خرید تماس بگیرید   09937657206

یو پی اس مدل پلانک با توان ۸۵۰VA و برند مگامود یکی از کاربردی‌ترین انواع یو پی اس موجود در بازار است که وظیفه تأمین دائمی جریان برق سیستم‌های مختلف را به عهده دارد و به دلیل کیفیت و قیمت مناسبی که دارد حجم خرید آن همواره بالا است. درواقع برخی از دستگاه‌ها در مراکز اداری و صنعتی نیاز به اتصال دائمی به جریان برق بدون نوسان دارند که جهت تأمین این جریان دستگاه یو پی اس مدل پلانک با توان ۸۵۰VA و برند مگامود کاربرد دارد.

ویژگی‌های یو پی اس مدل پلانک توان ۸۵۰VA

یو پی اس مدل پلانک توان ۸۵۰VA برند مگامود یکی از انواع یو پی اس از لاین اینتراکتیو می‌باشد که قادر است برق شهری را با ولتاژ مناسب به دستگاه شما متصل کند. درواقع ترانس موجود در این دستگاه برق را به رنج مطلوب رسانده و میزان آسیب به دستگاه را به حداقل می‌رساند.

همچنین وجود استابلایزر داخلی در این دستگاه سبب ثابت ماندن اتوماتیک ولتاژ خروجی می‌گردد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به اندازه کوچک آن اشاره کرد. فضای موردنیاز برای قرارگیری دستگاه کوچک بوده و به‌این‌ترتیب می‌توان در مکان‌های مختلف با مساحت کم نیز از آن استفاده کرد.

یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام خرید انواع این دستگاه مورد توجه قرار می‌گیرد سطح ایمنی آنها است. وجود سیستم حفاظتی در این دستگاه سبب محافظت از مصرف‌کننده و یو پی اس می‌گردد. ازجمله سیستم‌های حفاظتی تعبیه شده در این دستگاه می‌توان به حفاظت افزایش ولتاژ، صاعقه، اتصال کوتاه، اضافه جریان و غیره اشاره کرد.

این دستگاه نوعی مبدل فرکانس نیز محسوب می‌شود و قادر است فرکانس ۵۰Hz را به ۶۰Hz تبدیل کند. همچنین شکل طول موج خروجی دستگاه نیز به‌صورت شبه سینوسی می‌باشد. با کمک این قابلیت مصرف‌کننده امکان استفاده از بارهای مختلف را دارد.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به استفاده از میکروکنترلر اشاره کرد. میکروکنترلر نوعی پردازنده قوی و هوشمند می‌باشد که قادر به نمونه‌برداری و پردازش آنها، عیب‌یابی، رفع خطا و غیره است.

تجهیز آرمان

از مشاوره تا تحویل محصول، ما در کنار شما هستیم تا تجربه‌ی خرید شما عالی باشد. برای مشاوره و انتخاب باتری مناسب، لطفاً با تیم ما تماس بگیرید و یا پیام ارسال کنید.

تلفن ثابت : ۰۷۱۳۲۳۶۳۳۸۴ – ۰۷۱۳۲۳۶۳۳۸۵ – ۰۷۱۳۲۳۵۵۴۴۷

فروش: ۰۹۹۳۷۶۵۷۲۰۶

خدمات پس از فروش: ۰۹۱۷۹۹۶۸۶۸۴

آدرس: شیراز – خیابان فلسطین – حد فاصل هدایت و حکیمی – پلاک ۵۰

برند

MEGAMODE

ابعاد

141 * 97 * 310 میلیمتر

وزن

4.3 کیلو گرم

نمایشگر LED

حالت برق شهر, حالت بکاپ, خطاها

شکل موج

شبه سینوسی

ولتاژ ورودی

145 ~ 290 Vac

ولتاژ خروجی

240 -230 – 220 Vac

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “باتری یو پی اس MegaMode مدل pelank-int توان 850 VA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09937657206

برای استعلام قیمت و یا مشاوره خرید با ما تماس بگیرید.

یو پی اس

باتری یو پی اس

استابلایزر